[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2014. Júl. 14., H, 14:59:31 CEST

Tisztelt Listatársak!

A július elején életbe lépő változások olyan sok levelet eredményeztek,
hogy egyetlen választ se kaptam egy június 26-án írt levelemre.
Újra felteszem, hátha most több szerencsével járok.
1. Mi az értelme az esztelneki anyakönyv "conditio" rovatába beírt
kategóriáknak:
 Miles pedestris/miles equestris/provincial/colonus/miles . Mellékelek egy
képet is, ahol ezek közül min. 3 fajta szerepel.
2. A XIX. sz elején élt kézdivásárhelyi Szőtsök kutatásával elakadtam. Az
anyakönyv nem segít, mert rengeteg az azonos nevű ember. Van-e valakinek
valami ismerete arról, létezik-e valami helytörténeti anyag, iparosok
jegyzéke, lakcímjegyzék, adózók listája, stb. ami további információkkal
szolgál?

Előre is köszönöm a figyelmet !

Gaálné Balogh Erzsébet