[Csaladtortenet 2] Familie Karácsony

Werner.Reinsch at t-online.de Werner.Reinsch at t-online.de
2014. Júl. 19., Szo, 09:10:09 CEST

Hallo,

Először is szeretném megköszönni Marcsi, Gergely Soós, Mr. Krisztián Skoumals és Mr. István Páli
Köszönöm a nagy segítséget

Abban az időben keresni az anyakönyveket a Földes után a család nevét Karácsony.

Ott a neve gyakran Karácson (anélkül, y) megadása.

A kérdésem:
A két család nevét Karácsony és Karácson azonosak?
Vajon az írók felejtse el az y (olvasási hiba)?
Vagy ez két különböző vezetéknevű hírességek?

Üdvözlettel és sikert a keresés

Werner

Hallo,

First I want to thank Marcsi, Mr. Gergely Soos, Mr. Krisztian Skoumals and Mr. István Páli
to thank for the great help

At the time I search the parish registers of Foldes after the family name Karácsony.

There the name is often Karácson (without y) is entered.

My question:
Are the two family names Karácsony and Karácson identical?
Did the writers forget the y (read error)?
Or is it two different surnames?

Best regards and success in your search

Werner

Hallo,

Zuerst möchte ich mich bei Marcsi,Herrn Gergely Soós, bei Herrn Krisztian Skoumals und Herrn István Páli
recht herzlich für die große Hilfe bedanken

Zur Zeit durchsuche ich die Kirchenbücher von Földes nach den Familiennamen Karácsony.

Dort ist öfters der Name Karácson (also ohne y) eingetragen.

Meine Frage:
Sind die beiden Familiennamen Karácsony und Karácson identisch?
Hat der Schreiber das y vergessen (schreibfehler)?
Oder handelt es sich um zwei verschiedenen Familiennamen?

Viele Grüße und Erfolg bei Ihrer Suche

Werner