[Csaladtortenet 2] Családfakutatás

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Júl. 19., Szo, 12:25:43 CEST

Kedves Éva!
Mivel az érvényes Alkotmány kimondja, hogy a családok a nemzet alkotóelemei, az
anyakönyvi törvén ellen az alkotmánybíróságnál kellene tiltakozni.
Aki kriminális célokra akarja az adatokat használni, az úgyis megszerzi őket, de
a törvénytisztelő ember nem tudja, mégha a jogai megvédése miatt lenne szüksége
rájuk, vagyis az anyakönyvi törvényt lehetne MAFFIA-törvénynek is minősíteni.
Üdv.
István.