[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11467] állásfoglalás kérése

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2014. Júl. 20., V, 10:47:23 CEST

Csatlakozom az előttem szólókhoz! A levéltáraknak kutya kötelességük a védett időszakon kívüli anyakönyveket a kutató rendelkezésére bocsájtani, hiszen erre a törvény kötelezi őket!Ha megtagadják a kérést, kötelesek azt ÍRÁSBAN megindokolni.Amit egyes levéltár igazgatók tesznek, az HIVATALI VISSZAÉLÉS! 305. § Az a hivatalos személy, aki azért, hogy jogtalan hátrányt okozzon vagy jogtalan előnyt szerezzen
a) hivatali kötelességét megszegi,
b) hivatali hatáskörét túllépi, vagy
c) hivatali helyzetével egyébként visszaél,
bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Mindenkinek azt tanácsolom, hogy éljen a jogával, jelentse fel az ilyen levéltári kiskirályokat!