[Csaladtortenet 2] Arad - Temesvár levéltár túra

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Júl. 22., K, 08:54:43 CEST

Kedves Laci! A szervezésnél vegyétek figyelembe, hogy mindkét levéltárban zárva van a kutatóterem pénteken. Arad csütörtökön 14:30-ig, Temesvár 15:30-ig tart nyitva. Aki fotózni is szeretne, annak a Kincstárban be kell fizetni a fotójegy árát és ez nem mindig megy 5-10 perc alatt.Érdemes az utazás előtt néhány nappal emailben megérdeklődni, hogy az adott napon nyitva van-e a kutatóterem, mert spontán 1-2 napos szünetek is lehetnek. Jövő héten mindkét levéltárban kutatni fogok, utána részletesebben is tudlak tájékoztatni benneteket a kutatási lehetőségekről. Üdv,       Kozora Robi