[Csaladtortenet 2] kutatás Debrecenben és Kriston Péternek

Kolozsvári Vince kolozsvari.vince at freemail.hu
2014. Júl. 26., Szo, 12:31:23 CEST

Kedves Kutatók! Tervez valaki kutatást esetleg a közeljövőben Debrecenben? Keresek valakit, aki az ottani levéltárban tudna segíteni kb. 400 oldal lefényképezésében (4 földkönyv anyaga). Aki a levéltárak nyári szünete előtt tudna segíteni, kérem jelezze magánban, természetesen nem ingyen kérem a segítséget. Péter, próbáltam magánban küldeni neked levelet, de mindkétszer visszajött, mert e-mail címed ismeretlen. Tudnál küldeni esetleg egy másik e-mail címet, ahová eljuttathatnám üzenetem? Mindenkinek kellemese hétvégét! Üdvözlettel:Vince