[Csaladtortenet 2] [admin] citromail, vipmail és hasonlók (Re: Szüneteltetés)

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2014. Júl. 28., H, 09:56:11 CEST

1./ Előljáróban megismétlem 07.20.-án kelt levelemet:

"Az index.hu (indamail.hu) hasonló hibába esett.
Jelzem, hogy a *citromail*-es felhasználókat a levelezőrendszer lekapcsolta, mert a citromail.hu blokkolja a listáról érkező leveleket.
Többször írtam, problémás levelezőszerver, lehetőleg senki se használja.
Ha valaki reklamálni akar a citromailnél (én nem fogok), az alábbival dobja el szerverük a leveleket:
host server29.citromail.hu[91.83.45.29] said: 552 5.2.0
     Ty6B1o006550HL301y6C7f Blacklisted URL,
     http://auth.citromail.hu/smtpfilter.php?errcode=15 (in reply to end of DATA command) "

2./ Ha valaki úgy látja, nem kap levelet, a levlista webarhívumában, (http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/ ) ellenőrizheti, működik-e a levlista illetve van-e olyan üzenet, ami valami problémára utal. ( fenti levelem is megjelent a webarhívumban ).

3./ Amennyiben a feljebb jelzett okból blokkolásra kerül valaki, reklamáljon a mail szolgáltatójánál, ( vagy váltson szolgáltatót ).

4./ A levelező rendszer 2 naponta, max 11 alkalommal (ezideig 7 naponta, max 3 alkalommal) megpróbál az érintettnek üzenetet küldeni a kikapcsolásról. Természetszerűleg ezen üzenetet akkor kapja meg az érintett, ha a szolgáltatója korrigálta a hibát. Ebben az üzenetben le van írva az érintett teendője a blokkolás azonnali feloldásához, illetve (elvben) működik egy automatizmus, mely ezen üzenet kétszeri sikeres kiküldése után automatikusan feloldja a blokkolást.

4./ Ha valaki egyszerűbb megoldás tud ajánlani, annak szívesen átadom a levlista üzemeltetését.

Üdv,
Gazsi