[Csaladtortenet 2] Keresés a I. világháború katonai adataiban ingyen

lauri at laurinyecz.hu lauri at laurinyecz.hu
2014. Júl. 28., H, 10:51:12 CEST

Na, ez az! Az én előfizetésem most jár le a MyHeritage-n, még telefonon is
megpróbáltak meggyőzni, hogy újítsam meg, hát NEM! Ez egy üzleti
vállalkozás, ráadásul Izraeli székhellyel. :)
Egyszer elkövettem azt a könnyelműséget, hogy segítettem magyarra fordítani
a "FamilyTreeBuilder - FTB" programot. Azután az új verzió fejlesztésének
magyarításába is bevontak. Annyira rám szálltak, hogy elegem lett. Persze
kezdetekkor megígérték, hogy cserébe ingyen meghosszabbítják az
előfizetésemet. Én marha meg hittem nekik. Egyébként már nem a FTB-t
használom, mert áttekinthetetlen, igaz nagyon csícsás. Még mindig tele
hibával, nem veszi figyelembe a magyar helyesírási, nyelvtani szabályokat.
Java applikációt is használ, s ezért bele kell nyúlni a java input adatokba
is, ami igen nehézkes. Csak így tudtam magamnak elfogadható exportokat
(listák, grafikus családfa, stb.) készíteni. Valaki, még segít nekik a
magyarításban, nem sikerült kideríteni, ki az. Nem lehet kikapcsolni az
automatikus szinkronizációt, csak ideiglenesen, ha van internet
csatlakozásod, azonnal szinkronizál, márpedig én nem akarom az adataimat
megosztani ONLINE senkivel.

Beleuntam. Inkább áttértem a GenoPro programra. Ezt is lehet magyarítani, de
ugyanúgy nehézkes (java használata miatt), mint a FTB, de legalább
áttekinthető.