[Csaladtortenet 2] Keresés a I. világháború katonai adataiban ingyen

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2014. Júl. 28., H, 13:47:10 CEST

Kedves Pali!

My Heritage programon van a csaladfam, majdnem, hogy a programjuk indulasa ota. Szerintem nagyon torekvo tarsasag. Nekem sok kedvezmenyt adtak, attol fuggetlenul, hogy nem forditottam nekik. Szerintem, ha Te irsz egy levelet a vezetoseguknek, hogy amit igeretet kaptal, azt nem tartottak be. Mindegy, hogy ki igerte a tarsasag kozul (szemelyzetre gondolok), biztos vagyok benne, hogy kijavitjak a hibajukat. Mindennek utana kell jarni, es nem feladni!

A program jo es ertheto a kezdok szamara is. Ha van javaslata valakinek, azt megprobaljak kivitelezni. Ne felejtsetek el, hogy nem 100 emberrel dolgoznak, es nem csak angol nyelvu a programjuk. Magyar nyelv az egyik legnehezebb nyelvek koze tartozik a forditas teren is.

Azzal nem ertek egyett, hogy aki megvasarolja a programjukat, azoknak is kell fizetni az adatok megnezesehez, ill. lemasolasahoz. Meg azert is kellene,  amit magam tettem  a sajat famra es onnan masoltak at. Most mar titkositva van. A programot viszont be tudod allitani, hogy ne sincronizalja automatikusan.
Viszont valamibol fent kell tartaniuk magukat is.

Udv. Marcsi.