[Csaladtortenet 2] Hatvany Béla Csabának Rihmer család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2014. Júl. 28., H, 21:40:28 CEST

  Kedves Béla! Úgy láttam, hogy a MACSE honlapjára sok adatot töltöttél fel a Rihmer családról. Kérdezném, hogy honnét vannak az adatok? Sajnos nekem nincsen időm adatfeltöltésre, de a Rihmer család adattára 1680-2014 között nekem meg van. Azt Pécs, Mohács, stb. anyakönyveiből és családi anyagokból állítottam össze. Ha bővítenéd az adatokat, akkor azokat elküldöm neked.Az 1680 előtti adatok Prágában vannak, de azok még elég kutyultak, így ott csak feltételezni tudom az összefüggéseket. Leveled várom magánban a granasztoi at freemail.hu címre. ÜdvAurél