[Csaladtortenet 2] Géczi (ékezet nélkül)

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2014. Júl. 29., K, 08:46:22 CEST

A feleségem anyai ágon történetesen a Garamszegi Géczy ág leszármazottja, a
családfát valamelyik ráérő rokon évekkel ezelőtt elkészítette. Itt - Nagy
Iván nyomán - mindenütt Géczy v. Géczi szerepel, ékezettel. Az ékezet
nélküli verzió az általam indexelt nagykanizsai anyakönyvekben is
elő-előfordult, ezek szerint nem az átíró levéltáros hibájából (bár más
neveknél is hajlamos volt lespórolni az ékezeteket). Bevallom, én erre
gyanakodtam, ezért az ékezetes verziót rögzítettem.
Hirschler András