[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11528] Gmail SPAM áradat

Bogdy bogdysign at gmail.com
2014. Júl. 31., Cs, 17:38:10 CEST

Kedves G-mailos levelezők! (és a többi citro-, vip-, freemail és egyéb
himi-humi ingyenes fiókot használó!)

Sem rokona sem ismerőse nem vagyok a guúglinak, de a levelező rendszerét
megelégedetten használom közel tíz éve....
AZOKAT A FELADÓKAT, AKIKNEK A LEVELEIT NEM SZERETNÉNK LEVÉLSZEMÉTKÉNT *NEM*
LÁTNI - TEHÁT; HOGY MINDIG MEGKAPJUK - LEHET A SZŰRŐT ÚGY BEÁLLÍTANI; "SOHA
NE LEGYEN SPAM"

AMIKOR ILYEN FELADÓTÓL ÉRKEZETT LEVELET MEGNYITOTTUNK, A  (levél felett
közvetlenül, "címkék"-től jobbra) A "Továbbiak" -AT LEGÖRDÍTVE: "Ehhez
hasonló üzenetek szűrése"  FELIRATRA KATTINTVA EGY FELUGRÓ ABLAKOT KAPUNK,
AMIBEN LEGFELÜL A FELADÓ E-CÍME VAN, AZ ABLAK JOBB ALSÓ SARKÁBAN: "Szűrő
létrehozása"  A KÖVETKEZŐ ABLAKBAN KIPIPÁLJUK: "Soha ne legyen spam" és OK.
Átnézve a két felugrót, ott több feltételt is meg lehet adni, érdemes
finomhangolni a levelezőt.
Ettől még lehet ezrével szemetet kapni, de ezért érdemes időnként belenézni
és üríteni a szemetet, belenézni mert ritkán ugyan de előfordul, hogy jó,
várt levelet is odarak a Google. A 30 napnál öregebb leveleket kidobja - ha
nem teszünk semmit akkor is. Néha becsúszik egy levélszemét is, azt is
lehet - a felkiáltó-jeles ikonnal - szemétbe dobni.

Üdv Bogdy

Ui: nem bonyolult egy g-mailes fiók nyitása, érdemes erre áttérni - még az
összes ismerősöm értesítése macerájával együtt is - lehet importálni a
címeket, hogy ne kelljen egyesével beírni, majd értesítést küldeni
egyszerre az összes címeimre az új elérhetőségemről. Szívesen segítek
akinek bonyolultnak tűnik; skypon:  "bogdygy" Általában csak késő este.

​Az a gondolkodó ember, akit a politikai hírek nem érdekelnek, azt
gyermekei, unokái jövője sem érdekli!

  Ezt a levelet azért kapta, mert valaha, valamikor, valamilyen formában
kapcsolatban voltunk, vagy szellemiségünk, világnézetünk, hitvilágunk
hasonló. Ha továbbiakban nem szeretne levelet kapni tőlem, kérem jelezze,
és törölni fogom a címlistámról.