[Csaladtortenet 2] családkutatás és genetika

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2014. Jún. 2., H, 17:21:27 CEST

Kedves Ákos,

Köszönöm a jó szándékot, de meg kell cáfoljalak. Én komolytalan
szolgáltatásokat sosem veszek igénybe, ahhoz nem vagyok elég jómódú.
Igazából a kezdetekben ezzel is fenntartásaim voltak, de amint megkaptam az
elemzést mindent alátámasztott, mind egészségügyi, mind családfa és
származás szempontjából.
Ha nem egyező nevű rokonok készíttetnek tesztet, őket is összekapcsolja a
rendszer a valós rokonsági fokuk szerint, de persze nyilván ez a véletlen
műve.
A magyar genetikusoknak nem tesz jót, hogy léteznek 99dolláros DNS tesztek.
Ezt nagyon sajnálom, de Amerikában ugyanolyan protokoll szerint végzik az
elemzést, mint Magyarországon, csak sokkal olcsóbban.
A fenntartásaiddal nincsen problémám, nyilván mindenkinek a saját
magánügye, hogy mibe vág bele, vagy mibe nem.
Azért tettem fel ide a listára, mert családkutatóként többeket érdekelhet
egy ilyen szolgáltatás elérhető áron.
Ha nem ismerném és nem győződtem volna meg a szolgáltatás minőségéről, nem
írtam volna be ide.
Részemről a témából kiszállok, mert csak ismertetni szerettem volna a
lehetőséget, más célom nincs vele, a félelmek és hiedelmek pedig nem
érdekelnek.

További szép napot!
Üdv,

*Nagy Beatrix Julianna*
*családkutató és XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
<http://genealogia.blog.hu/>
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/