[Csaladtortenet 2] Kérdések

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Jún. 2., H, 20:40:14 CEST

Kedves Zsuzsa,

1.) Érdeklődj a Komárom-Esztergom megyei Levéltárnál - bár kétlem...
egyrészt szerintem orvosi titoktartás alá, másrészt még gyaníthatóan védett
időszakba esik...

2.) Úgy fest, a legtöbb levéltár a házasságok esetében a 75 éves korlátot
tartja már - (kivéve pl. Pest megyét, ahol ha az anyakönyv 90 éven belüli
születésű házasságát tartalmazza, onnantól él a tiltás). Így elvileg július
1-ig(?) még 1943-ig kaphatsz házassági anyakönyveket a Baranya megyei
Levéltárban. Javaslom, itt is vedd fel velük a kapcsolatot. Válóperek és
lakcímnyilvántartás ügyében szintén.

3.) Ehhez nemigen tudok hozzászólni, de valaki biztosan segít majd :)

Üdv
Krisztián