[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2014. Jún. 2., H, 22:29:52 CEST

Én is így találtam meg egy rokont jó pár éve, aztán kiderült, hogy a
legközelebbi rokonaink szomszédságában élnek és nem is tudtunk róluk
semmit. Pedig egy rövid ideig még falszomszédok is voltak. A legaranyosabb
genetikai egyezőség az volt - amikor találkoztunk - hogy az ősi vérben
úgyanúgy benne van a kártyaszenvedély, a kanaszta.

handra fel.

Vezér Ágnes