[Csaladtortenet 2] Kérdések

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jún. 3., K, 14:17:49 CEST

Kedves Zsuzsa!

Az 1951-52-ben működött Tata kórház megszűnt,illetve beolvadt a tatabányai
kórházba. / érdekességként írom le egy része a régi Esterházy kastélyban
működött /
A tatabányai kórház iratait Tatabányán saját irattárukban őrzik. A jogi
osztály tájékoztatása szerint a tatai kórház iratait is őrzik, hogy
melyeket azt
alábbi email címen tudod megkérdezni

ugyvedtatabanyakorhaz at .hu

A Komárom-Esztergom Megyei Levéltárban azt a tájékoztatást kaptam, hogy ott
csak Esztergom, Dorog és esztergomi hadikórház betegeiről őriznek adatokat.

A jogi osztály tájékoztatása az is, hogy magánszemélyről, csak ügyvédi
felhatalmazással bíró közeli hozzátartozónak adnak ki adatokat.

Válaszomat felteszem a listára is, hátha más is hasznát veszi az
információnak.

Üdv
A Éva