[Csaladtortenet 2] Üzenet új jelszó szükségéről

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Jún. 6., P, 09:28:16 CEST

Kedves Listatársak,

több felhasználó az alábbi szöveggel a MACSE db at macse.org címünkről üzenetet kapott.

Az én hibámból a levél többször is elment, ezért szíves elnézéseteket kérem.

A levél valódi, nem spam, ezért kérek mindenkit, aki megkapta, járjon el, úgy ahogy a levélben leírtam.

*****************

MACSE - Magyar Családtörténet-kutató Egyesület

Kedves Felhasználó

Adatbázisaink biztonságának növelésére mostantól kezdve rendszerünk már csak a 8-20 karakterből álló jelszót engedélyez.

Ezért arra kérjük, hogy újból regisztráljon itt: http://www.macse.org/databases/login.aspx?v=reg, a fenti email címével, a nyilvántartási számával (xxxx) és egy új, 8-20 karakterből álló, jelszóval. Az újabb regisztráció után a rendszer egy üzenetet küld a címére, melyben egy visszaigazolási link van. Kérem, kattintson erre a linkre, hogy igazolja a regisztrációját. A regisztráció igazolása után itt http://www.macse.org/databases/login.aspx?v=log újból beléphet az adatbázisba.

Ez egy automatikus levél: kérjük, ne válaszoljon rá.

További sikeres kutatást kívánunk!

A MACSE csapata

Üdv,

Csaba