[Csaladtortenet 2] vissza-névváltoztatás

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Jún. 8., V, 11:52:55 CEST

Persze, persze, igazatok van, de gondolom megvannak a névváltoztatás
szabályai, és azok valószínűleg nem ugyanazok ma, mint 1914-ben. (Most
valószínűleg keményebbek.) Pl. ha valaki Bolond Antalról Okos Tóni-ra
szeretne változtatni, nem biztos, hogy engedélyezik. Akkor ugyanis
névmagyarosítás volt, aránylag egyszerű eljárással, ilyen ma már nem
létezik, csak névVÁLTOZTATÁS. És, mint ilyen, gondolom nagyon nyomós és
kellő indokkal történhet csak.
NJ