[Csaladtortenet 2] Temesvári Levéltár

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Jún. 18., Sze, 15:31:15 CEST

Kedves Temesváron (Temesben, Bánságban) érdekeltek!

Mint azt korábban a márciusi út után többeknek jeleztem, várható egy újabb
kör temesvári út részemről... Több dolog függvénye még a mikor (idő és
paripa, ami korlátos jelenleg), de várhatóan júliusban megejtem.

Ha valakinek valami szükséges, és nem nagy általánosságú, hanem relatíve
jól behatárolható, netán pontos adattal tud szolgálni, mit szeretne,
költségeimhez történő hozzájárulás ellenében, amennyiben a tervezett
időkeretbe belefér, kutathatok számomra nem releváns adatok után is -
magyarul: másnak is. Kérem, kérés esetén a VALLÁS megadásáról ne
feledkezzetek el.

Felhívom a figyelmet, hogy a román levéltárak anyagkiadása korlátos -
Temesvár ráadásul szigorúan tartja magát a szabályokhoz (5 kötet/nap,
mindegy, hány oldalas), így ha nem fér bele egy napba a kutatandó anyag,
akkor (az esetleges saját kutatásom szükségletén felül további) szállás
szükséges, melyet a tisztelt "megrendelő(k)" fizet(nek).

Ha valakit érdekelne a dolog, kérem, mielőbb jelezze emailben, "Temesvári
kutatás" tárggyal, mit szeretne, hogy lehessen kalkulálni. Arad 1 óra út,
ügyes szervezéssel akár az is beleférhet.

Ha valaki csatlakozna, örömmel látom... A tervezett kinttartózkodásom
időtartama max. 1 hét - egy vasárnapi indulással és már kint éjszakázással.

Üdv
Krisztián