[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11240] Kiolvasás

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2014. Jún. 21., Szo, 03:49:46 CEST

Kedves Ili!

Mivel Rácskay Ferenc Nyitra vármegyéből származik, így Tornán csak a feleségének, Tánczos Máriának a családját keresem, főleg az ő keresztelési bejegyzését.  A talált adatok szerint református vallású, 1834-1836 körül született, egyik bejegyzés szerint Tornán, a másik bejegyzés szerint Csécsen.  A csécsi református anyakönyvet jó nagy ráhagyással megnéztem, és nem találtam benne.  Tornán viszont csak katholikus anyakönyveket találtam, és nem tudok rájönni, hol jegyezték be a tornai református születéseket.  Van ezzel kapcsolatban valami ötleted?

Üdv:
Hédi