[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2014. Jún. 22., V, 05:38:32 CEST

Kedves Ili!

Nagyon köszönöm a sok segítséget!  Mindent megpróbálok, ahogy hozzájutok.  Egyszer már voltam hasonló helyzetben a kereséssel, de ott éppen katolikust kerestem egy református faluban.  Tiszta véletlenül akadtam rá az anyakönyvezés helyére indexelés alapján.  Más helyet adtak meg az indexben a születési helyre (a bejegyzés helyét), mint ahol én tudtam a születést, de meg lehetett nézni az eredeti dokumentumot, és abban a tényleges hely volt beírva.  És a bejegyzés helye egyáltalán nem a legközelebbi megfelelő vallású hely volt!!!  Épp ez a trükkös a dologban.

Üdv:
Hédi