[Csaladtortenet 2] Talán egy kis jó hír a BFL után

Laszlo Vegh veghflorian at gmail.com
2014. Jún. 27., P, 12:10:56 CEST

Kedves Kutatótársak!

Ma voltam a Pest megyei Levéltárban, ahol elmondta a kutatásvezető, hogy
július 1-től a 100-75-30-as szabály lép életbe az anyakönyvekre náluk
tudomása szerint (bárfőigazgatói utasítás még nem érkezett), illetve már
van egy számítógépük, amire hamarosan (szte 1 hónapon belül) rákerülnek a
Lángliliom utcában már digitalizált felekezeti anyakönyvek, így azok ott is
kutathatóak lesznek (IX. kerületi lakosként így nem kell átmennem a fél
városon). A levéltárban az egész anyag elérhető lesz, nem csak a pest
megyeiek; remélem az összes többi megyei levéltárban is.

Végh Laci

ui.: a BFL-es gyakorlatot pedig nem tudom a jó ízlés határain belül
kommentálni :(