[Csaladtortenet 2] Talán egy kis jó hír a BFL után

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2014. Jún. 27., P, 18:08:18 CEST

Akkor ezek szerint a BLF-es gyakorlat nem oszágos lesz?
Nos:
Addig sajnos nem tudok örülni a digitalizált Budapesten monitoron elérhető
anyakönyveknek, amíg a törvény szigorodik.
Ők is minek kínlódnak vele, ha annyira titkos valakiknek, hogy házasságból
33, születésből pedig MÍNUSZ 10 év kutatható....
Marad a jó öreg halotti anyakönyv...
Hacsak nem kap észbe egy politikus, hogy neki elmeháborodásban halt meg a
dédapja és be nem tiltják egy EGÉSZ ORSZÁG hozzáférését egy idióta miatt...

Ha már túlzásba vitt információs "önrendelkezés": értelmezhetjük úgy is,
hogy kikérjük az anyakönyvet és ahol le van kötve, szépen
kibogozzuk...

üdv: Előd