[Csaladtortenet 2] szentgyörgyvölgyi Domján Antal

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2014. Jún. 29., V, 11:00:58 CEST

                 Kedves Attila!
    Én nem a szentgyörgyvölgyi Domján család leszármazottja vagyok. Domján Gyuri Kecskemétről talán    tudna valamit, ő leszármazott és kutatja a családot!
           sz. Domján Antal ( 1824., Vásárosfalu - 1906.márc.31., Csorna)  nyug. kir. aljárásbíró, ág. hitv. ev.              fel.: Horváth Franciska ( 1822., Némethi - 1900. márc. 21., Csorna) róm . kat., apja: Horváth Zsigmond                   1855-ben házasodtak, gyermekükről nem tudok
      Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni!
                                                                                    Üdv.:                                                                                                     Domján Péter