[Csaladtortenet 2] Magyar Hadviselt zsidók aranyalbuma

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Jún. 30., H, 20:03:25 CEST

T. Listalakók,

én is érdeklődnék. Egyszer egy Bauer Sámuel után, aki az emlékek szerint
Sopronhoz, vagy környékéhez köthető, s 1896-ban született;
valamint egy szintén elvileg Sopronhoz köthető Leopold Mayer Jehuda
Rotschild nevű személy után, sz. 1880 körül ... hogy itt a Rotschildon
kívül hogy vannak a nevek, sajnos nem tudom...

Sajnos a rendelkezésre álló információk a keresett személyekről elég
gyérek...

Köszönettel
Krisztián