[Csaladtortenet 2] mi lehet odaírva?

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Már. 2., V, 06:12:58 CET

Szia Krisztián! Jobb ötletem nincs, mivel én is végigzongoráztam minden olvasatot és kigugliztam, hogy fusd át a Magyarország iparosainak és kereskedőinek név- és címjegyzékét, talán abban szerepel valami hasonló foglalkozás és ha szerencséd van, az illetőt meg is találhatod benne, bár a csatolt képből nem derül ki, hogy melyik évből való a bejegyzés. Sok szerencsét:) Robi