[Csaladtortenet 2] Bogárdi János részére

Broviac István broviac at tolna.net
2014. Már. 2., V, 22:27:15 CET

Nem tudom elhinni amiket írnak...
Úgy érzem a lényeget sokan szem elől tévesztik...
Nehogy már a nácizmust védelmezzük azért mert a szövetségesek Németországi
meg Magyarországi (ellenséges) területeket bombáztak...
Ne haragudjatok, talán már évek óta nem írtam a listára, de amikor ilyeneket
olvasok...
Bocsánat ha megbántottam valakit ...ez csak az én személyes véleményem, nem
vagyok történész de úgy érzem az igazságérzetem nem engedi hogy ezt ne
mondjam ki. Úgyis a lista már rég nem arról szól amiről valamikor, amiről
kellene, csak a kioktatás folyik, legtöbben a "tudásukat" fitogtatják
ahelyett hogy családkutatással foglalkoznának.

Broviac István
Szekszárd