[Csaladtortenet 2] latinos segítség

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2014. Már. 4., K, 08:33:33 CET

Kedves Krisztián!

Restellem, de rossz linket küldtem.... ezt kellett volna:

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1961-28193-31540-52?cc=2040054&wc=MM5K-BNK:n1275082154

A kérdéses bejegyzés: 1836.12.01., Anna halotti bejegyzése.... bár azt
hiszem tudom mit takar, de nagyon fontos lenne a pontos fordítás és nem
nagyon bízom a nagyon-nagyon gyér latin tudásomban.

Remélem nem élek vissza (túlságosan) a segítő készségeddel.

Köszönettel:

Varga István