[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Már. 4., K, 22:32:58 CET

Mucius Scaevola nekem is eszembe jutott, de gondoltam, nem biztos, hogy
ilyen latinos műveltséggel bírt valaki. Bár, a fene tudja...együtt tanultuk
Horatius Coclessel még anno történelemórán, aki ugye a hidat védelmezte
haláláig, amíg elbontották mögötte. Mindez az én 5. osztályos
történelemkönyvemben volt, képekkel illusztrálva, emlékszem.
Bocs az OFF-ért.
NJ