AW: [Csaladtortenet 2] Kihalt szakmák

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Már. 6., Cs, 11:22:34 CET

Én meg emlékszem a Jeges-re, ki háromkereku bicikivel, majs kisteherautóval járta a Zugligetet, hogy akinek ilyen jégszekréye van, az tudjun jeget venni/ tenni bele.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -