[Csaladtortenet 2] kiskunhalasi anyakönyvek

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2014. Már. 7., P, 15:36:30 CET

             Kedves Gyuri!
      Tudom, hogy elérhetők az anyakönyvek az interneten, de a jelzett időszakból nem jeleníthetők meg   képformátumban. Számomra pont ez a lényeg, hogy láthassam a kérdéses bejegyzéseket.
             Kedves Imre!
       Hálásan köszönöm az általad küldött képeket! Nem is reméltem, hogy ilyen gyorsan sikerülhet.....     Sajnos igazad volt, tényleg nem lettem okosabb. Nem jelölték az anyakönyvben, hogy Domján István   és Gergely máshonnan jöttek-e, vagy helybeliek voltak. Azért lett volna érdekes a dolog a számomra,   mert a 17. század utolsó negyedében több hullámban menekültek Vásárhely lakói a török dúlás elől   pl. Kiskunhalasra is. A veszély elmúltával, 1699-től visszatértek szülővárosukba.

              Kedves Andrea!
       Nagyon szépen köszönöm a segítő szándékodat! A jelzett 3 keresztelési adatot már megkaptam    Gyimesi Imrétől, ezeknek már nem kell utána nézned. Később, ha újabb nyomra bukkannék, szeretném     majd kérni a segítségedet!
        Még egyszer, mindenkinek köszönöm!!!
                                                                                                               Péter