[Csaladtortenet 2] kutatási segítség, Bécsi kapu tér

Kolozsvári Vince kolozsvari.vince at freemail.hu
2014. Már. 7., P, 22:04:56 CET

Kedves Családfakutatók! Először is köszönöm a sok pozitív visszajelzést, jó érzés látni, hogy sokan emlékeztek még rám, azokból az időkből, amikor középiskolásként jártam családfát kutatni. Köszönöm a sok tanácsot és ötletet, azt hiszem jól felkészülve indulok majd kutatni a Húsvét előtti pár napban.  Mivel külföldön tanulok és dolgozom, szeretném egy kutatótárs segítségét kérni, aki a közeljövőben készül az Országos Levéltár Bécsi kapu téri épületébe, és tudna 10 percet szakítani egy dokumentum megtekintésére, amit szeretnék kikérni a levéltárból, csak előtte szeretném, ha valaki látná, hogy egyrészt valóban egy hajdúdorogi családról van szó benne, másrészt hogy milyen mennyiségű anyagról van szó, hogy kiszámolhassam a komplett irat másolatának árát. Nagyon nagy segítség lenne nekem ez a szívesség, mert ha valóban az általam kutatott családról van szó benne, az nagyban előmozdíthatná a további kutatás sikerességét.  Bízva megértésetekben! Egy távolba szakadt hazánk fia:Kolozsvári Vince