[Csaladtortenet 2] Scontró, scontró határidő

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Már. 8., Szo, 19:14:19 CET

Kedves Ili,

köszönöm - akkor már csak egy megfelelő orosz kifejezést kellene találni
hozzá :D
Scontró 1 hó lehet = Határidő 1 hó (én egyébként rögtön erre asszociáltam,
de mivel még sosem hallottam a szót, nem mertem elfogadni)

Kedves Rakovszky Pista,

mint jeleztem is a nyitó emailben, nem a scontó (németesen Skonto) volt a
kérdés :)) azt ugyanis megtaláltam, meg vmennyire emlékeztem is rá. De
köszönöm a segítő szándékot.

Üdv
Krisztián