[Csaladtortenet 2] [MACSE: 10472] AW: Honlap

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Már. 9., V, 17:30:34 CET

Kedves Brigitta!
eljesen igazad van. Ez a SpyHunter egy csaló program. A végén másfél óra után azt mondta, hogy a hibák javításáért fizetnem kell.
Egy két jelentett hibára rákerstem másképp, és nem lehetett megtalálni őket a registryben.
Tehát a SpyHunter csak egy csomó hibát jelent, evvel megijeszteni az embereket, hogy vegyék meg.
Tulajdonképpen, amit csinálnak Magyarországon büntetendő viselkedés. Persze nem hiszem, hogy a magyar hatóság tudna tenne ellenük valamit is.
Most más hasonló programokat fogk futtatni, melyek tudom, hogy tisztességesek.

Üdv. István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -