[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / köszönet!

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2014. Már. 9., V, 18:25:21 CET

Kedves Családtörténet-kutató család!

Nagyon jó esik az a sok születésnapi gratuláció,

amit kaptam Tőletek.

Egy ideig válaszolgattam egyenként a facebook-ra

írt soraitokra, de most realizáltam, hogy még több

mint hatvan bejegyzés vár megválaszolásra.

Engedjétek meg, hogy így a levelező listán keresztül

köszönjem meg Mindegyiketeknek, hogy eszetekbe

jutottam, és vettétek a fáradságot, és felköszöntettetek.

Tulajdonképpen a MACSE vacsin kezdődtek

számomra a szép pillanatok, amikor váratlanul

Beszeda Laci felköszöntött, és gróf Hunyadyak pincéjéből

származó borral ajándékozott meg.

Majd ha Ti is a 70 évet magatok mögött hagytátok,

rájöttök, hogy ennek van értelme az életben,

pár kedves szóval örömet okozni a másiknak.

Mielőtt teljesen elérzékenyülök kérlek azért Titeket,

hogy holnaptól továbbra is dolgozzatok a nyugdíjamra…..
  :-)

baráti üdvözlettel,

Hunyady Laci
tiszteletbeli elnökötök