[Csaladtortenet 2] mormon adatok

Demeczky János janos at demeczky.hu
2014. Már. 10., H, 21:37:13 CET

2014.03.10. 17:43 keltezéssel, Páli István írta:
> Ez is egy lehetőség! Ám az is lehet, hogy az indexált bázis azon részét,
> veszik le(?)
> Egy számomra új jellel találkoztam Szlovák anyakönyvek között névszerinti
> találat alapján lehívtam a képet- gondoltam a község nevére kattintva az
> többi anyakönyvben is kutakodok. Akkor vettem észre, hogy a képszán (NaN) és
> bizony ebben a helységben sehogy sem lehet elérni a többi anyakönyvet.
> Üdv.: Pista

Igen, én most látom, hogy a szlovák anyagból a legutóbb még elérhető
képek száma (2.224.780) visszaugrott a 2012. 06. 12.-i képszámra, most
1.624.867 elérhető felvételt jelez, az indexelt adatok száma ugyanakkor
nem változott. Vajon hová tűnt ez a kb. 600.000 felvétel? A legutóbb még
elérhető Nová Baňa
<https://familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.org%2Frecapi%2Fsord%2Fwaypoint%2FMZWS-JYM%3A107654301%2C141660101%3Fcc%3D1554443>
alatt most egy helységet sem látni... Olyan, mintha egy csapásra
eltűntek volna a 2012. 06. 12. óra feltett képek. Remélem, csak valami
átmeneti malőr.

Üdv:
Demeczky János