[Csaladtortenet 2] Régi Budapest térképpel rendelkezőkhöz kérdés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Már. 10., H, 22:40:56 CET

Köszönöm mindenkinek az ötletelést, megfejtéstippeket.

Közben az internet valamint egy régi budapesti kataszteri térképekkel
rendelkező kutatótárs (nincs felhatalmazásom, hogy nevét ilyen kontextusban
kiadjam, ezért nem teszem meg) segítségével sikerült behatárolni, hogy a
keresett laktanya a mai HM Térképészeti Intézet helyén (is) volt.
A Káplár, Ezredes és más katonai elnevezésű utcák is erre utalnak.

Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!

Üdv
Krisztián