[Csaladtortenet 2] Elfelejtett szakmák

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Már. 11., K, 12:35:56 CET

Kedves Listatársak!

A fenti téma jutott eszembe, mikor tegnap valamelyik híradóban láttam egy
riportot, melynek egyik szereplője Angela Merker volt kezében egy okos
telefonnal, s amelynek az volt a mondanivalója, hogy egy újabb technológiai
forradalom előtt áll a világ,( azt nem figyeltem meg jól, hogy ez a jövő
csak a számítástechnikára vonatkozik-e )
.
Aztán találtam egy cikket itt

http://galaktika.hu/urkorszak-a-zsebedben-ket-evtized-technologiai-fejlodese/

Sóhajtottam egy nagyot hallva és olvasva az újabb híreket. Arra gondoltam,
hogy én ezzel a fejlődéssel már nem biztos, hogy meg tudok birkózni.
Pedig a családfakutatás vitt rá arra, hogy meglehetősen későn
megismerkedjek a számítógéppel,és bevallom szerény ismereteim mellett is
nekem nagyon tetszik ez az új világ
(bár én még a cikkben látható régi Nokia telefonomat is kedvelem, pedig van
újabb is belőle).

Lehet, hogy az a fajta családfakutatás, amelyet mi most folytatunk a jövő
generációjának levelező listáján majd az elfelejtett szakmák között fog
szerepelni?

 Üdv.

A Éva