[Csaladtortenet 2] MAGYAR FŐNEMESSÉGI ADATTÁR

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Már. 11., K, 16:32:27 CET

Kedves Jenő,

bizonyára tudod, hogy a MAGYAR FŐNEMESSÉGI ADATTÁRAT Gudenus János munkájának gyümölcse és önzetlenül, minden ellenszolgáltatás nélkül bocsátotta a MACSE rendelkezésére.
Mivelhogy nekem címezted a levelet a listán, itt válaszolok, de mert a leveledet Gudenus Jánosnak is elküldted, nem térek ki a részletekre.
János különben válaszolt Neked, de visszajött a levele a szerverről. Ezért elküldte nekem, azzal a kéréssel, hogy továbbítsam Neked, amit én meg is tettem. Ha mégsem kaptad volna meg János általam továbbított levelét, kérlek, értesíts.
Üdv,
Csaba