[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Holczer Tibor holczer.tibor at gmail.com
2014. Már. 15., Szo, 18:50:40 CET

Tisztelt MACSE tagok!

Most léptem be az egyesületbe, ezért szeretnék bemutatkozni nektek.

50 éves vagyok, Dunaújvárosban élek. A két fiam ösztönzésére kezdtem bele a
családfakutatásba. Az ő lelkesedésük hamar elmúlt, de az enyém még mindig
tart. Eddig az idősebb családtagok kikérdezése, a Myheritage és a Family
sears keresőprogram segítette a munkámat.

Az idáig fellelt családfám már 800 főből áll, amit később felteszek az
oldalra.  Nagyon sok szálon már sikerült felgöngyölíteni az 1700-as évekig,
ami szerintem már a történet vége. Szerencsém volt, mert olyan kis
településeken kellett kutatnom, mint Újszász, Tiszakécske, Beremend,
Villány, Csengőd, Nagydorog és Kecel.

Ha valaki érintett ezeken a településeken, akkor szívesen megosztom vele az
eddigi találataimat.

Már csak egy nagy célom, vágyam van a kutatásban. Ükapámnak, aki Újszászon
élt az 1900-as évek elején 10 gyermeke volt, de én csak a saját vonalamat
ismerem. Nagyon szeretnék találni ebből a családból valakit.

További szép napot mindenkinek!

Holczer Tibor