[Csaladtortenet 2] Szolnoki pályázat

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Már. 19., Sze, 18:59:30 CET

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm a gratulációkat, s külön Sári segítségét.
Pintér Zsuzsa szervező közben megígérte, hogy mihamarabb megpróbálja
feltenni a honlapjukra (http://www.ankk.hu/) az eredményeket és témákat.
Hátha valaki érintett, vagy új adathoz, iránymutatáshoz jut...

üdv:
gy.

p.s.
Bíztatok mindenkit hasonló megmérettetésen indulni. Még akkor is, ha a
listán megjelentek korábban ellenvélemények, melyek a szervezők hátsó
szándékát sejtik az ilyen kiírásokban. (Mármint, hogy így akarnak cikkekhez
jutni, mert tény, hogy ilyen pályamunkákat az ember előre átad a kiírónak.)
De akkor is: nem rossz ujjgyakorlat az ilyesmi ...  s végtére is mindnyájan
mások érdekében kutatunk, nem magunknak vagy az íróasztalfióknak gyűjtjük
az adatokat. S jó kis kihívás szabott kereteknek megfelelve publikálni.
Remélem a Macse-nak is lesz még - és hosszabb határidővel, más témákban is
- versenyfelhívása...