[Csaladtortenet 2] BFL

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2014. Már. 21., P, 09:09:41 CET

Ha vki hasonló cipőben jár, mint én:
Több mint 1 hónappal ezelőtt írtam a BFL-nek, miután kiderült, hogy hiába keresem a budapesti felmenők születési adatait az FS-en, mivel az 1900-as évek elején néhány évig a kórházi és az otthoni születéseket külön anyakönyvezték és az FS-en csak az otthoni születések anyakönyve található meg.
Az első ajánlatkérő levelemre kedvesen felajánlották, hogy kutathatok helyben a BFL-nél. Ez a vidéki, Pestre elvétve járó státuszomnál fogva nem kivitelezhető, ezért ismételten ajánlatot kértem tőlük, indokolva azt. Már fel is adtam a reményt, hogy kapok ajánlatot, amikor ma jött egy e-mail a BFL-től, benne az összes (2) kért adattal, ingyen és bérmentve.
Nem tudom, hogy miért kaptam, de nagyon köszönöm és nagyon jól esett.

üdv
JUDIT