[Csaladtortenet 2] sablon

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2014. Már. 21., P, 17:29:20 CET

Kedves Laci!

Köszönöm a válaszodat, de az új sablon megjegyzései között, az előre beírt
szövegek között szerepel: "a feleség korábban özv.". Ezért merült fel
bennem a kérdés. Én is csak most vettem észre, mert kerestem közte egy
szöveget.
Teljes mértékben igazad van abban, hogy az anyakönyvi oldal lekérése után
mindent lát a kutató.

Üdvözöllek: Erzsi