[Csaladtortenet 2] rozsnyóbányai és budaméri Ujházy

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Már. 25., K, 15:52:38 CET

Kedves Kutatótársak!

Ez a család engem is érdekelne, ugyanis nemrég meghalt egy barátom 31
évesen ilyen névvel.
Ikertestvérének, valamint árván maradt gyermekének szeretném
megcsinálni az Újházy családfát.
Még nem tudok konkrét helyneveket,  de minden infó jól jöhet, kérem
ebben a tárgyban engem is tájékoztassatok.

Köszönettel
Zsolt!