[Csaladtortenet 2] Szolnoki nyereménykönyvek!

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Már. 27., Cs, 20:51:44 CET

Tisztelt Lista!

A közelmúltban nyert könyveimet szeretném értelmes módon hasznosítani,
hátha valakinek többet jelentenek, mint nekem. Én nem nagyon látom értelmét
úgy őrizgetni őket, hogy biztosan nem hasznosulnak nálam. A könyvek nyilván
értékesek azoknak, akik az adott tárgykörben érdekeltek, egyébként mind
újak, szépek, hibátlanok, és bocsánat, klassz "újkönyvszaguk" van!
Készséggel felajánlom őket annak, aki kéri őket, és hajlandó a
postaköltséget kifizetni értük.  Remélem nem tiszteletlenség ez a könyv
adományozói felé, de sajnos nem családkutatás a témája egyiknek sem, s
nálam csak szellemi holttérré válnának. A szerzők és címek alapján a neten
könnyen megszerezhetők a fülszövegek!

P.Szabó József: Távol-Kelet közelről. Ünnepek, emberek, hétköznapok
(Az ismert újságíró színes kis élménybeszámolói néhány távol-keleti
kultúrából. ISBN 978 963 9570 28 3 (kemény kötésben)

Cseri Miklós-Tárnoki Judit szerk.: Népi építészet a Kárpát-medencében a
honfoglalástól a 18. századig.
A 2001-ben Szolnokon megrendezett konferencia anyaga, benne 21, a
levéltáraktól megszokott minőségű publikáció. Puha kötésben  ISBN 963737633X

Név nélkül: Városi polgárok a századelőn
Történelmi állandó kiállítás a szolnoki Damjanich János Múzeumban. 1999-es
kiadás, ISSN 1215-2412

Králl Csaba: Színe és fonákja. A szolnoki néptáncfesztiválok története 2013

Az iényeket magánban várom!
üdv:
gy.