[Csaladtortenet 2] Mehlschmidt Antal

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Már. 28., P, 18:18:10 CET

Hát ez érdekes véletlen. Környe 1869-es összeírásában, amelynek adatait
most dolgozom fel,találkoztam a két névvel.

Zanyák Antónia / sz. Győr 1850 / hajadont és 1 éves kisfiát a faluban írták
össze

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1971-28481-652-55?cc=1986782&wc=
MPPF-829:323642501,323816601,

Ugyancsak itt írták össze Mehlschmidt Antal segédjegyzőt / sz. Tata 1839 /

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1971-28481-528-54?cc=1986782&wc=
MPPF-829:323642501,323816601

 Tatai jegyzeteimet átnézve megtaláltam  Zanyák Antónia MehlschmidtAntalné 1877-
ben kelt halotti bejegyzését. A születési hely és a kor  egyezik. A
házaspár akkor már Naszályon élt, a férj a falu jegyzője volt.

1928-ban Tata katolikus anyakönyvében szerepel egy 79 éves korában elhunyt
Mehlschmidt Károlyné  sz.Mráz Borbála temetése, akinél feljegyezték, hogy
Pestszentlőrincen lakott.  Hátha ezen a nyomon is el lehet indulni.

Üdv.
A Éva