[Csaladtortenet 2] Kunszentmárton elso anyakönyvérol - vezetéknevek

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Már. 31., H, 10:31:44 CEST

Kedves Pista!

Köszönöm. Ez a lista is igazi aranybánya, sok információt gyűjtök be innen
is, ezeket  gondosan elmentem és mappákba rendezem.

Egyébként privátilag tényleg bányász is vagyok, pontosabban "bányász
kislány " ( ahogy az a bányász himnuszban szerepel). A férjem bányamérnök
volt. Nagyon sok bányász relikvia és szakkönyv vesz körül ma is. Sajnálok
tőlük megválni.

Üdv. A Éva