[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2014-05-04)

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2014. Május. 4., V, 16:52:05 CEST

Tisztelt Listatag!

Az alábbi linken megtekinthetjük a közösen összegyűjtött adatokat a
Megsemmisült magyar anyakönyvekről (egyházi és polgári együtt).
https://hu.wikipedia.org/wiki/Megsemmis%C3%BClt_magyar_anyak%C3%B6nyvek_list%C3%A1ja
Ez egy Wikipédia oldal, tehát az információk nem kizárólag a MACSE-től
származnak.

Jelenleg Adonytól Zalaszabarig, összesen 85 település adatai vannak
közreadva.

Amennyiben tudomásod van még itt nem szereplő település megsemmisült
anyakönyvéről, kérlek küldd el nekem az adatokat az alábbi sablon
segítségével:
http://www.macse.org/society/doc/Megsemmisult_adatgyujto_sablon_v2.xls.
A MACSE honlapon itt találod a sablont:
http://www.macse.org/ ---> Adattárak ---> Anyakönyvek ---> Megsemmisült
anyakönyvek ---> Adatgyűjtő
Az küldendő adatok beírásához az "Adatgyűjtő" fülnél találtok segítséget.

A nekem elküldött adatokat amint lehet beírom a szócikkbe, amit a lapgazda
ellenőrzés után közzétesz, tehát nem jelenik meg egyből az elküldött
információ.

Üdvözlettel: Makra Szabolcs