[Csaladtortenet 2] segítségkérés kép kormeghatározásához

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2014. Május. 6., K, 21:21:12 CEST

Kedves Kutatótársak! Ha jól emlékszem, többen vannak, akik nagyon profik katonai egyenruhák meghatározásában, és segítségüket szeretném kérni a mellékelt fotó kormeghatározásában. Édesapám hagyatékában találtam, nem tudom, kiket ábrázol, de abban biztos vagyok, hogy családtagokat. A fénykép korának meghatározása alapján meg tudnám állapítani, hogy mely családtagokról lehet szó. A fényképésznek tudtam utánanyomozni, Ő 1893-1902-ig dolgozott Esztergomban. Ezt követően a testvére vezette a műtermét, de hogy milyen név alatt, azt nem tudom. Tehát a fénykép 1893 után készült. A képen szereplő férfi ruhája ejt gondolkodóba. Lehetséges, hogy I. világháborús egyenruha? Vagy csak egyszerűen Monarchia korabeli katonai/polgári viselet? A mellényzseb szabása hasonlít azokhoz a képekhez, amiket találtam a neten I. világháborús katonákon, az övcsaton mintha az osztrák sast látnám; a nadrág díszítése szerintem polgári viseletre vall...de nem vagyok biztos a dolgomban. Ha van valaki, aki bármilyen észrevételt tudna tenni a képre, azt nagyon hálás szívvel fogadnám! Köszönöm szépen: Ági