[Csaladtortenet 2] görög katolikus megfejtés kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Május. 7., Sze, 20:55:26 CEST

Kedves Listatlakók,

a mellékelt három képhez szeretnék segítséget kérni

- allas.jpg: Mit a SZLUGA (cseléd) mellett a másik szó, ami szerepel a
jelölt oszlopban egy-két esetben, és mit jelent?

- anya.jpg: mindenekelőtt az kiemelt keretben lévő anya családneve
érdekelne (apa Szabó Demeter, anya K...... Mária), illetve aki jártas ilyen
titkosírásokban, a leány, Julianna neve után mik a továbbiak a név
rubrikában (a végén az "i. M. P." el tudom olvasni, viszont nem tudom, mit
jelent)

- szulok.jpg: Sára szüleinek, Jánosnak és Erzsébetnek a családnevei
érdekelnének.

A segítséget előre is köszönöm - remélem, a május 1-én küldött latinra is
érkezik megfejtés...

Üdv
Krisztián